UNITED NATIONS
    • Knowledge Service Section
    • About
    • Blog
    • Help
  • My Account
  • Knowledge Service Section
  • About
  • Blog
  • Help
Knowledge Repository
English | Français

46491 publications

Advanced Search
View Item 
  •   ECA IR Home
  • Work programmes
  • Natural Resources Management
  • Natural Resources Management
  • View Item
  •   ECA IR Home
  • Work programmes
  • Natural Resources Management
  • Natural Resources Management
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rapport de la reunion inaugurale du conseil d'administration du Centre African pour l'application de la meteorologie au developpement (ACMAD)

Thumbnail
View
Bib-32017.pdf
Download
Bib-32017.pdf (776.9Kb)
Published
1987
Author(s)/Corporate Author (s)
Nations Unies. Commission Economique pour l'Afrique;
Share
 Facebook
 Twitter
 Linkedin
Metadata
Show full item record
Abstract
La réunion inaugurale du Conseil d’administration du Centre africain pour l'application de la météorologie au développement (ACMAD) s'est tenue & Niamey (Niger) du 12 au 14 avril 1988. Cette réunion avait pour objet d’examiner le programme de travail et l'organigramme du Centre.
Citation
“Nations Unies. Commission Economique pour l'Afrique (1987). Rapport de la reunion inaugurale du conseil d'administration du Centre African pour l'application de la meteorologie au developpement (ACMAD). Addis Ababa :. © UN. ECA,. https://hdl.handle.net/10855/4710”
URI
https://hdl.handle.net/10855/4710
Collections
  • Natural Resources Management [2797]
 
Browse
All of ECA IRCommunities & CollectionsTitleAuthorSubjectBy Issue DateECA Conference ProceedingsFlagship PublicationHas File(s)SpeechesPress ReleasesResolutionsBest PracticesThis CollectionTitleAuthorSubjectBy Issue DateECA Conference ProceedingsFlagship PublicationHas File(s)SpeechesPress ReleasesResolutionsBest Practices
My Account
My AccountRegister
Reporting Suite
Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
A service provided by the Economic Commission for Africa - Contact Us - Send Feedback
Follow us: